Katarzyna Kruszewska Head of Creative Team w Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F).

Katarzyna Kruszewska objęła stanowisko Head of Creative Team Dedykowany Gazetką promocyjnym i materiałom BTL dla sieci ALDI w agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Kruszewska przechodzi bezpośrednio z Saatchi & Saatchi IS, gdzie przez ostatnie dwa lata p...
Powstaje Booost. Agencja uzupełni ofertę Grupy S/F o zintegrowane usługi performance marketing.
Po bardzo mocnym początku roku i silnych perspektywach na kolejne kwartały (szacowany wzrost przychodów o 21,4% r/r), Grupa S/F przyspiesza realizację strategii digitalizacji usług w oparciu o dane. Dzięki nowej inwestycji, już od tego kwartału przy wdrażaniu kampanii bę...
Wystartowała ogólnopolska kampania – „Marka Polskie Mięso”

Związek „Polskie Mięso” rozpoczął ogólnopolską kampanię dotyczącą mięsa wieprzowego i drobiowego pod hasłem Pewne jest jedno. Polskie mięso. Głównym celem działań jest zwiększenie świadomości i wiedzy wśród konsumentów na temat walorów mięsa wieprzowego i drobiowego oraz...
Sylwia Kozłowska Senior Account Managerem w Scholz &Friends Warszawa (Grupa S/F).

Sylwia Kozłowska objęła stanowisko Senior Account Managera w agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Wcześniej przez wiele lat pracowała w Saatchi&Saatchi Poland.
Sandra Gruszczyńska Account Directorem w agencji eventowej EMLAB (Grupa S/F)

Sandra Gruszczyńska objęła stanowisko Account Directora w agencji eventowej EMLAB (Grupa S/F). Poprzednio była związana z międzynarodowym cyklem imprez The Color Run i agencją Polymus.
Agencja EMLAB (Grupa S/F) autorem działań dla Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii podczas Szczytu Klimatycznego ONZ.

Agencja EMLAB (Grupa S/F) po wygranym przetargu, odpowiada za kompleksowe przygotowanie stref Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii (GZM) podczas tegorocznego Szczytu Klimatycznego ONZ w Katowicach. W ramach współpracy powstał showroom, który można odwiedzać podczas dni ...
Grupa S/F z kampanią launchową dla Cashap – innowacyjnego produktu branży fintech.

Cashap to aplikacja mobilna stworzona z myślą o cyfrowych nastolatkach i ich rodzicach. Rozwiązanie łączy w sobie metodę płatności, wirtualny portfel i e-sklep z limitowaną ofertą znanych i lubianych marek. Za kompleksową kampanię launchową, opracowanie nazwy i identyfik...
EMLAB i The Digitals z realizacją dla Amundsen Photo Awards.

12 grudnia w Fortecy Kręgliccy odbyła się gala konkursu fotograficznego - Amundsen Photo Awards. Jury wyłoniło autorów najlepszych fotografii w czterech kategoriach. Galę poprowadził Olivier Janiak, w jury zasiedli ambasadorzy marki Amundsen: Łukasz Nowicki – aktor, dzie...
The Digitals współpracuje z W.KRUK

W ramach kooperacji agencja będzie realizować działania w obszarze social media w kanałach klienta: Facebook oraz Instagram, a także realizować działania online w ramach poszczególnych kampanii. 
Otodom z kampanią “U siebie”

„Najbardziej sobą jesteś u siebie” – takie przesłanie towarzyszy nowej kampanii reklamowej Otodom. Spot telewizyjny trafi do emisji 23 lutego, a akcję promocyjną uzupełniać będą działania online, głównie w mediach społecznościowych. Za kreację odpowiada agencja Scholz &a...
Katarzyna Kruszewska Head of Creative Team w Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F).

Katarzyna Kruszewska objęła stanowisko Head of Creative Team Dedykowany Gazetką promocyjnym i materiałom BTL dla sieci ALDI w agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Kruszewska przechodzi bezpośrednio z Saatchi & Saatchi IS, gdzie przez ostatnie dwa lata p...
Powstaje Booost. Agencja uzupełni ofertę Grupy S/F o zintegrowane usługi performance marketing.
Po bardzo mocnym początku roku i silnych perspektywach na kolejne kwartały (szacowany wzrost przychodów o 21,4% r/r), Grupa S/F przyspiesza realizację strategii digitalizacji usług w oparciu o dane. Dzięki nowej inwestycji, już od tego kwartału przy wdrażaniu kampanii bę...
Wystartowała ogólnopolska kampania – „Marka Polskie Mięso”

Związek „Polskie Mięso” rozpoczął ogólnopolską kampanię dotyczącą mięsa wieprzowego i drobiowego pod hasłem Pewne jest jedno. Polskie mięso. Głównym celem działań jest zwiększenie świadomości i wiedzy wśród konsumentów na temat walorów mięsa wieprzowego i drobiowego oraz...
Sylwia Kozłowska Senior Account Managerem w Scholz &Friends Warszawa (Grupa S/F).

Sylwia Kozłowska objęła stanowisko Senior Account Managera w agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Wcześniej przez wiele lat pracowała w Saatchi&Saatchi Poland.
Sandra Gruszczyńska Account Directorem w agencji eventowej EMLAB (Grupa S/F)

Sandra Gruszczyńska objęła stanowisko Account Directora w agencji eventowej EMLAB (Grupa S/F). Poprzednio była związana z międzynarodowym cyklem imprez The Color Run i agencją Polymus.
Agencja EMLAB (Grupa S/F) autorem działań dla Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii podczas Szczytu Klimatycznego ONZ.

Agencja EMLAB (Grupa S/F) po wygranym przetargu, odpowiada za kompleksowe przygotowanie stref Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii (GZM) podczas tegorocznego Szczytu Klimatycznego ONZ w Katowicach. W ramach współpracy powstał showroom, który można odwiedzać podczas dni ...
Grupa S/F z kampanią launchową dla Cashap – innowacyjnego produktu branży fintech.

Cashap to aplikacja mobilna stworzona z myślą o cyfrowych nastolatkach i ich rodzicach. Rozwiązanie łączy w sobie metodę płatności, wirtualny portfel i e-sklep z limitowaną ofertą znanych i lubianych marek. Za kompleksową kampanię launchową, opracowanie nazwy i identyfik...
EMLAB i The Digitals z realizacją dla Amundsen Photo Awards.

12 grudnia w Fortecy Kręgliccy odbyła się gala konkursu fotograficznego - Amundsen Photo Awards. Jury wyłoniło autorów najlepszych fotografii w czterech kategoriach. Galę poprowadził Olivier Janiak, w jury zasiedli ambasadorzy marki Amundsen: Łukasz Nowicki – aktor, dzie...
The Digitals współpracuje z W.KRUK

W ramach kooperacji agencja będzie realizować działania w obszarze social media w kanałach klienta: Facebook oraz Instagram, a także realizować działania online w ramach poszczególnych kampanii. 
2
3
4
5
6
7
8