Agata Wołkowicka awansuje na Client Service Directora w The Digitals (Grupa S/F)

Agata Wołkowicka, dotychczas Account Director, awansowała na stanowisko Client Service Directora w agencji The Digitals (Grupa S/F). Na nowym stanowisku będzie zarządzać połączonymi działami Client Service i Social Media. Dodatkowo będzie wspierać szefów zespołów w prowa...
Magdalena Korczak awansuje na Client Service Director w Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F)

Magdalena Korczak, dotychczas Account Director, awansowała na stanowisko Client Service Directora w agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). W nowej roli będzie odpowiedzialna za zarządzanie całym zespołem Client Service agencji, wsparciem szefów zespołów w pro...
Piotr Hurnik Business Development Directorem Booost (Grupa S/F)

Do agencji performance marketingu Booost (Grupa S/F) dołączył Piotr Hurnik i objął nowo utworzone stanowisko Business Development Directora.
Pracuj.pl z nową odsłoną kampanii „Szef i Reszta”

Pracuj.pl wraca z działaniami reklamowymi w ramach platformy „Szef i Reszta”, kierowanymi do specjalistów szukających lepszej pracy. W nowej odsłonie będzie można zobaczyć m.in. 2 spoty telewizyjne, promujące aplikację mobilną Pracuj.pl. Za całokształt koncepcji kreatywn...
Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) z jesienno-zimową kampania dla eobuwie.pl

Agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) przygotowała jesienno-zimową kampanię eobuwie.pl. Startująca kampania jest kontynuacją wdrożonej wiosną nowej, międzynarodowej platformy komunikacyjnej – Radość nie może czekać, której główna idea nawiązuje do ogromnego w...
The Digitals (Grupa S/F) autorem kampanii telewizyjnej Fortuny Zakładów Bukmacherskich.

Agencja The Digitals (Grupa S/F) przygotowała kampanię telewizyjną promującą działania sponsoringowe Fortuny Zakładów Bukmacherskich. W ramach projektu zaplanowano emisję 4 spotów.
EMLAB (Grupa S/F) wygrywa przetarg Związku Polskie Mięso na przygotowanie i realizację kampanii „MARKA POLSKIE MIĘSO/POLSKA SMAKUJE - KONTYNUACJA”.

Agencja EMLAB (Grupa S/F) wygrała przetarg na kompleksowe przygotowanie i realizację drugiej edycji ogólnopolskiego projektu „MARKA POLSKIE MIĘSO/POLSKA SMAKUJE - KONTYNUACJA”. Na zlecenie Związku Polskie Mięso agencja całościowo zajmie się kreacją i produkcją kampanii. ...
Rusza konkurs Allertecu dla farmaceutów - The Digitals (Grupa S/F) z kolejnym projektem dla Polpharmy.

Polpharma – największy polski producent leków i agencja The Digitals (Grupa S/F) realizują kolejny projekt w ramach stałej współpracy. Tym razem agencja przygotowała kampanię dla Allertec, skierowaną do farmaceutów: konkurs „Zbadaj sprawę”. To już czwarta realizacja, któ...
The Digitals (Grupa S/F) autorem gry promującej nowy model butów adidas OZWEEGO w salonach Sizeer.

Agencja The Digitals (Grupa S/F) przygotowała grę promującą OZWEEGO – nowy model butów marki adidas. Akcję wspierają influencerzy – Maffashion i Żabson. Projekt został zrealizowany w wyniku przetargu wygranego w oparciu o koncepcję opracowaną przez Biuro Kreacji firmy Ma...
Katarzyna Kałczyńska Senior Event Managerem w agencji eventowej EMLAB (Grupa S/F).

Katarzyna Kałczyńska objęła stanowisko Senior Event Managera w agencji eventowej EMLAB (Grupa S/F). Kałczyńska przechodzi bezpośrednio z Cheil Poland.
Agata Wołkowicka awansuje na Client Service Directora w The Digitals (Grupa S/F)

Agata Wołkowicka, dotychczas Account Director, awansowała na stanowisko Client Service Directora w agencji The Digitals (Grupa S/F). Na nowym stanowisku będzie zarządzać połączonymi działami Client Service i Social Media. Dodatkowo będzie wspierać szefów zespołów w prowa...
Magdalena Korczak awansuje na Client Service Director w Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F)

Magdalena Korczak, dotychczas Account Director, awansowała na stanowisko Client Service Directora w agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). W nowej roli będzie odpowiedzialna za zarządzanie całym zespołem Client Service agencji, wsparciem szefów zespołów w pro...
Piotr Hurnik Business Development Directorem Booost (Grupa S/F)

Do agencji performance marketingu Booost (Grupa S/F) dołączył Piotr Hurnik i objął nowo utworzone stanowisko Business Development Directora.
Pracuj.pl z nową odsłoną kampanii „Szef i Reszta”

Pracuj.pl wraca z działaniami reklamowymi w ramach platformy „Szef i Reszta”, kierowanymi do specjalistów szukających lepszej pracy. W nowej odsłonie będzie można zobaczyć m.in. 2 spoty telewizyjne, promujące aplikację mobilną Pracuj.pl. Za całokształt koncepcji kreatywn...
Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) z jesienno-zimową kampania dla eobuwie.pl

Agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) przygotowała jesienno-zimową kampanię eobuwie.pl. Startująca kampania jest kontynuacją wdrożonej wiosną nowej, międzynarodowej platformy komunikacyjnej – Radość nie może czekać, której główna idea nawiązuje do ogromnego w...
The Digitals (Grupa S/F) autorem kampanii telewizyjnej Fortuny Zakładów Bukmacherskich.

Agencja The Digitals (Grupa S/F) przygotowała kampanię telewizyjną promującą działania sponsoringowe Fortuny Zakładów Bukmacherskich. W ramach projektu zaplanowano emisję 4 spotów.
EMLAB (Grupa S/F) wygrywa przetarg Związku Polskie Mięso na przygotowanie i realizację kampanii „MARKA POLSKIE MIĘSO/POLSKA SMAKUJE - KONTYNUACJA”.

Agencja EMLAB (Grupa S/F) wygrała przetarg na kompleksowe przygotowanie i realizację drugiej edycji ogólnopolskiego projektu „MARKA POLSKIE MIĘSO/POLSKA SMAKUJE - KONTYNUACJA”. Na zlecenie Związku Polskie Mięso agencja całościowo zajmie się kreacją i produkcją kampanii. ...
Rusza konkurs Allertecu dla farmaceutów - The Digitals (Grupa S/F) z kolejnym projektem dla Polpharmy.

Polpharma – największy polski producent leków i agencja The Digitals (Grupa S/F) realizują kolejny projekt w ramach stałej współpracy. Tym razem agencja przygotowała kampanię dla Allertec, skierowaną do farmaceutów: konkurs „Zbadaj sprawę”. To już czwarta realizacja, któ...
The Digitals (Grupa S/F) autorem gry promującej nowy model butów adidas OZWEEGO w salonach Sizeer.

Agencja The Digitals (Grupa S/F) przygotowała grę promującą OZWEEGO – nowy model butów marki adidas. Akcję wspierają influencerzy – Maffashion i Żabson. Projekt został zrealizowany w wyniku przetargu wygranego w oparciu o koncepcję opracowaną przez Biuro Kreacji firmy Ma...
1
2
3
4
5
6
7