Raport Grupy S/F i IQS: Jak kibicują Polacy?

Z raportu „Świat Kibica” [1] przygotowanego przez agencję badawczą IQS i Grupę S/F (The Digitals i Scholz & Friends Warszawa) wynika, że Polacy są narodem kibiców. 4 na 5 z nas ogląda jakiekolwiek zawody sportowe co najmniej raz na kilka miesięcy, ponad połowa co naj...
Krzysztof Miazek wzmacnia dział stategii Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F)

Do działu strategii agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) dołączył Krzysztof Miazek. Do jego obowiązków będzie należało wsparcie działań new business oraz praca dla obecnych Klientów agencji.
EMLAB projektowo dla Fortuny Zakładów Bukmacherskich.

Agencja EMLAB wspiera Fortunę Zakłady Bukmacherskie w projekcie Fortuna Puchar Świata Deluxe Ski Jump prowadzonym we współpracy z Polskim Związkiem Narciarskim.
The Digitals (Grupa S/F) powiększa portfolio marek obsługiwanych w social mediach.

Agencja The Digitals (Grupa S/F) wygrała przetarg na obsługę marki Flying Tiger Copenhagen na Facebooku oraz Instagramie. Umowę o współpracy zawarto w IV kwartale 2019.
The Digitals (Grupa S/F) z online`ową kampanią dla Vestel Polska

Agencja The Digitals (Grupa S/F) rozpoczęła online`owe działania promocyjne dla Vestel Polska, które obejmą marki telewizorów Toshiba, JVC oraz Hitachi. W ramach kampanii przygotowana została strona najlepsze.tv, działania wizerunkowe w social mediach (FB i YouTube) oraz...
The Digitals (Grupa S/F) powiększa portfolio obsługi marek sportowych.

Agencja The Digitals (Grupa S/F) wygrała konkurs na obsługę kreatywnąPGNiG Superligi mężczyzn w piłce ręcznej. Umowę o współpracy podpisano na rok.
Agencja nie jest od zbawiania świata

Marcin Jeziorski, CEO Grupy S/F i wiceprezes Mediacap w wywiadzie dla Media & Marketing Polska. 
The Digitals (Grupa S/F) z kampanią dla PGE

Ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa Polskiej Grupy Energetycznej PGE S.A. - „Mamy energię do zmian”. Za jej kompleksowe przygotowanie, strategię, kreację i realizację odpowiada agencja The Digitals (Grupa S/F). Tematem przewodnim kampanii jest transformacja Grupy P...
The Digitals ze Złotym i Srebrnym Effie Awards 2019 i w TOP 10 najefektywniejszych agencji w Polsce!

Agencja The Digitals (Grupa S/F) podczas tegorocznej gali rozdania najważniejszych nagród w branży reklamowej – Effie Awards, otrzymała aż 2 statuetki w kategorii „Napoje alkoholowe”: Złote Effie za kampanię „Odkrywaj więcej” dla marki Amundsen Vodka (Stock Polska) oraz ...
EMLAB dla Związku Polskie Mięso - Carnival Meating. CelebruJEMY 2020.

Związek Polskie Mięso w ramach ogólnopolskiej kampanii informacyjnej „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje” był gospodarzem wydarzenia Carnival Meating. CelebruJEMY 2020. W wyjątkowej kolacji połączonej z multimedialną prezentacją walorów polskiego drobiu i wieprzowiny wz...
Raport Grupy S/F i IQS: Jak kibicują Polacy?

Z raportu „Świat Kibica” [1] przygotowanego przez agencję badawczą IQS i Grupę S/F (The Digitals i Scholz & Friends Warszawa) wynika, że Polacy są narodem kibiców. 4 na 5 z nas ogląda jakiekolwiek zawody sportowe co najmniej raz na kilka miesięcy, ponad połowa co naj...
Krzysztof Miazek wzmacnia dział stategii Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F)

Do działu strategii agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) dołączył Krzysztof Miazek. Do jego obowiązków będzie należało wsparcie działań new business oraz praca dla obecnych Klientów agencji.
EMLAB projektowo dla Fortuny Zakładów Bukmacherskich.

Agencja EMLAB wspiera Fortunę Zakłady Bukmacherskie w projekcie Fortuna Puchar Świata Deluxe Ski Jump prowadzonym we współpracy z Polskim Związkiem Narciarskim.
The Digitals (Grupa S/F) powiększa portfolio marek obsługiwanych w social mediach.

Agencja The Digitals (Grupa S/F) wygrała przetarg na obsługę marki Flying Tiger Copenhagen na Facebooku oraz Instagramie. Umowę o współpracy zawarto w IV kwartale 2019.
The Digitals (Grupa S/F) z online`ową kampanią dla Vestel Polska

Agencja The Digitals (Grupa S/F) rozpoczęła online`owe działania promocyjne dla Vestel Polska, które obejmą marki telewizorów Toshiba, JVC oraz Hitachi. W ramach kampanii przygotowana została strona najlepsze.tv, działania wizerunkowe w social mediach (FB i YouTube) oraz...
The Digitals (Grupa S/F) powiększa portfolio obsługi marek sportowych.

Agencja The Digitals (Grupa S/F) wygrała konkurs na obsługę kreatywnąPGNiG Superligi mężczyzn w piłce ręcznej. Umowę o współpracy podpisano na rok.
Agencja nie jest od zbawiania świata

Marcin Jeziorski, CEO Grupy S/F i wiceprezes Mediacap w wywiadzie dla Media & Marketing Polska. 
The Digitals (Grupa S/F) z kampanią dla PGE

Ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa Polskiej Grupy Energetycznej PGE S.A. - „Mamy energię do zmian”. Za jej kompleksowe przygotowanie, strategię, kreację i realizację odpowiada agencja The Digitals (Grupa S/F). Tematem przewodnim kampanii jest transformacja Grupy P...
The Digitals ze Złotym i Srebrnym Effie Awards 2019 i w TOP 10 najefektywniejszych agencji w Polsce!

Agencja The Digitals (Grupa S/F) podczas tegorocznej gali rozdania najważniejszych nagród w branży reklamowej – Effie Awards, otrzymała aż 2 statuetki w kategorii „Napoje alkoholowe”: Złote Effie za kampanię „Odkrywaj więcej” dla marki Amundsen Vodka (Stock Polska) oraz ...
1
2
3
4
5
6
7