Sandra Gruszczyńska jako Procurement Coordinator w Grupie S/F

Sandra Gruszczyńska obejmuje rolę Procurement Coordinatora w Grupie S/F. Na nowo utworzonym stanowisku będzie raportować bezpośrednio do wiceprezes zarządu holdingu.
The Digitals i Booost Partnerami Merytorycznymi Akademii Leona Koźmińskiego

Dwie spółki z Grupy S/F - The Digitals i Booost - rozpoczęły współpracę z Akademią Leona Koźmińskiego w Warszawie. Jako Partnerzy Merytoryczni uczelni będą dostarczać studentom praktyczną wiedzę z obszaru marketingu internetowego.
Dorota Wojtczak jako Head of Marketing w Grupie S/F

Dorota Wojtczak obejmuje nowo powstałe stanowisko Head of Marketing w Grupie S/F. Będzie odpowiadać za działania marketingowe na rzecz wszystkich spółek należących do Grupy.  
Agencja Eventowa EMLAB (Grupa S/F) przyspiesza zmianę strategii. Od początku kwarantanny zorganizowała już ponad 80 wydarzeń online.

Agencja EMLAB (Grupa S/F), specjalizująca się w produkcji eventów dla biznesu, modyfikuje swoje portfolio produktowe w kierunku wydarzeń online nastawionych na konwersję. Od wybuchu epidemii w Polsce agencja zrealizowała już ponad 80 tego typu wydarzeń.
Rusza ogólnopolska akcja charytatywna „Doceniam, dziękuję!” realizowana z inicjatywy spółek z Grupy S/F wspólnie z siecią sklepów ALDI
Celem akcji jest wsparcie lekarzy, pielęgniarek, ratowników medycznych, pracowników sklepów, listonoszy, kurierów, którzy stoją na pierwszej linii walki z koronawirusem. Na zaproszenie agencji Scholz&Friends Warszawa oraz The Digitals, należących do Grupy S/F,w akcję...
The Digitals dla Acard z kampanią skierowaną do seniorów w czasie pandemii

Polpharma, producent leku Acard, wspólnie z The Digitals rozpoczęła akcję „Porady od serca”, w ramach której blogerka Beata Borucka radzi seniorom jak ciekawie i aktywnie wykorzystać czas spędzony w domu, jednocześnie dbając o serce. Za koncept i koordynację działań odpo...
Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) wygrywa przetarg dla marki Guseppe (Dr. Oetker)

Agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F), po wygranym przetargu, rozpoczęła współpracę z marką Guseppe, należącą do firmy Dr. Oetker.
Magdalena Różczka, Gabi Drzewiecka i Lara Gessler w nowej kampanii Porta.

„Otwórz się na siebie” to tytuł najnowszej kampanii marki Porta, za którą odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). W akcji wzięły udział ambasadorki - Magdalena Różczka, Gabi Drzewiecka i Lara Gessler. Kampania potrwa do 15 marca br.
Monika Kostecka Account Directorem w Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F)

Monika Kostecka, dotychczas Account Supervisor, awansowała na stanowisko Account Directora w agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F).
Agencja eventowa Emlab (Grupa S/F) na zlecenie Google Polska przygotowała otwarte e-szkolenie wspierające edukację online

W ramach prowadzonego od 5 lat projektu Google Internetowe Rewolucje, agencja Emlab (Grupa S/F) zrealizowała otwarte szkolenie online skierowane do kadry nauczycielskiej i administracyjnej w szkołach. Szkolenie jest efektem ponad dwumiesięcznej pracy całego zespołu Inter...
Sandra Gruszczyńska jako Procurement Coordinator w Grupie S/F

Sandra Gruszczyńska obejmuje rolę Procurement Coordinatora w Grupie S/F. Na nowo utworzonym stanowisku będzie raportować bezpośrednio do wiceprezes zarządu holdingu.
The Digitals i Booost Partnerami Merytorycznymi Akademii Leona Koźmińskiego

Dwie spółki z Grupy S/F - The Digitals i Booost - rozpoczęły współpracę z Akademią Leona Koźmińskiego w Warszawie. Jako Partnerzy Merytoryczni uczelni będą dostarczać studentom praktyczną wiedzę z obszaru marketingu internetowego.
Dorota Wojtczak jako Head of Marketing w Grupie S/F

Dorota Wojtczak obejmuje nowo powstałe stanowisko Head of Marketing w Grupie S/F. Będzie odpowiadać za działania marketingowe na rzecz wszystkich spółek należących do Grupy.  
Agencja Eventowa EMLAB (Grupa S/F) przyspiesza zmianę strategii. Od początku kwarantanny zorganizowała już ponad 80 wydarzeń online.

Agencja EMLAB (Grupa S/F), specjalizująca się w produkcji eventów dla biznesu, modyfikuje swoje portfolio produktowe w kierunku wydarzeń online nastawionych na konwersję. Od wybuchu epidemii w Polsce agencja zrealizowała już ponad 80 tego typu wydarzeń.
Rusza ogólnopolska akcja charytatywna „Doceniam, dziękuję!” realizowana z inicjatywy spółek z Grupy S/F wspólnie z siecią sklepów ALDI
Celem akcji jest wsparcie lekarzy, pielęgniarek, ratowników medycznych, pracowników sklepów, listonoszy, kurierów, którzy stoją na pierwszej linii walki z koronawirusem. Na zaproszenie agencji Scholz&Friends Warszawa oraz The Digitals, należących do Grupy S/F,w akcję...
The Digitals dla Acard z kampanią skierowaną do seniorów w czasie pandemii

Polpharma, producent leku Acard, wspólnie z The Digitals rozpoczęła akcję „Porady od serca”, w ramach której blogerka Beata Borucka radzi seniorom jak ciekawie i aktywnie wykorzystać czas spędzony w domu, jednocześnie dbając o serce. Za koncept i koordynację działań odpo...
Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) wygrywa przetarg dla marki Guseppe (Dr. Oetker)

Agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F), po wygranym przetargu, rozpoczęła współpracę z marką Guseppe, należącą do firmy Dr. Oetker.
Magdalena Różczka, Gabi Drzewiecka i Lara Gessler w nowej kampanii Porta.

„Otwórz się na siebie” to tytuł najnowszej kampanii marki Porta, za którą odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). W akcji wzięły udział ambasadorki - Magdalena Różczka, Gabi Drzewiecka i Lara Gessler. Kampania potrwa do 15 marca br.
Monika Kostecka Account Directorem w Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F)

Monika Kostecka, dotychczas Account Supervisor, awansowała na stanowisko Account Directora w agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F).
1
2
3
4
5
6
7