Z Grupą S/F związany od początku 2016 roku. Odpowiada za prowadzenie agencji The Digitals oraz kompetencje digitalowe całej Grupy S/F. W ramach The Digitals w tym czasie miał okazję pracować dla takich klientów jak: Fortuna Zakłady Bukmacherskie, Stock Polska, Soraya, Pekao SA, Pracuj.pl, Axa, Hyundai, Grupa Żywiec, Netia, czy Atrium Real Estate Polska
Zanim dołączył do Grupy S/F, pełnił funkcję dyrektora zarządzającego w agencji MRM//McCann. Wcześniej pracował także m.in. jako interactive account manager i digital account director w Havas Worldwide Warsaw, interactive marketing specialist w BNP Paribas, account executive w K2 i project manager w Wirtualnej Polsce. Z branżą marketingową jest związany od 2006 roku. Na swoim koncie ma pracę m.in. dla: nc+, Coca-Cola, KFC, Play, Pekao SA i Peugeot. Projekty, przy których pracował, były nagradzane na festiwalach Golden Drum, KTR, Media Trendy i IAB Creative Showcase.